Pages

zondag 19 februari 2012

Cibap

hey people
sorry dat ik de laatste tijd niks je post heb maar gelukkig heb ik een goede reden jaja namelijk
een toelatingsexamen op het Cibap !!

ik zat al een tijdje te zoeken naar een goed aangeschreven creatieve school en toen kwam ik eigenlijk al gelijk bij het Cibap uit, gelukkig ook nog eens dicht in de buurt en het leek me gewoon een super leuke school ,dus heb ik me ingeschreven. Twee weekjes geleden kreeg ik een brief thuis dat ik op 18 februari (gisteren dus) was uitgenodigd voor een toelatingsexamen spannend!!
Er zaten ook nog een paar andere bladen bij die ik moest invullen met mijn motivtie, en een blad met de thuisopdracht die ik moest maken, hieronder staat de opdracht.

Je moest een collage maken die uit 4 delen bestond
  1. sjiek (deftig) uit eten en drinken.
  2. Wat wil je later worden?
  3. Listen to the music.
  4. jouw voornaam in verschillende soorten letters.


Er waren ook nog een paar andere eisen die gesteld werden
  • formaat A3
  • 4 verschillende vlakken
  • letters mogen alleen uitgesneden, geknipt en of geschets/geschilderd worden.
En dit is het resultaat !!!



Gister was dus de 'Grote' dag en daar kregen we ook nog 2 opdrachten en een gesprek!!

De eerste opdracht was een poster maken op a4 van een muziekgebeurden in de sfeer van de jaren 60
ik heb een lp gemaakt met veel kleuren erachter.
de tweede opdracht was een 3d opdracht. we moesten een reliƫf maken
en dat was echt super lastig.

het gesprek ging volgens mij ook wel goed, en ze waren wel enthousiast over mijn potfolio en collage dus duimen maar!!

als het goed is hoor ik over twee weekjes de uitslag.....spannend!!

1 reacties:

Thank you for leaving a comment!!