Pages

zondag 24 juni 2012

Summer bucket list

Eindelijk begint de zomer dan en wat is het heerlijk weer, NOT!
Maar goed dat betekent nog niet dat we niet mogen denken aan wat er voor ons ligt de komende maanden, heerlijk warm weer en genieten van je vrije tijd..
Ik heb een summer bucket list gemaakt voor deze zomer. Ik ga proberen om zoveel mogelijk ECHT te gaan doen. ik ben benieuwd, maar met een beetje creativiteit en lekker weer moet het goed komen!!  Hebben jullie al leuke plannen gemaakt voor de zomer?

 
  1. Roadtrip
  2. Piknicken op een heel mooi plekje
  3. Een super mooi/leuk boek lezen
  4. Cliff jumping
  5. Cupcakes maken in alle soorten en maten
  6. Een hele dag zonder mobiel, computer, tv, ect
  7. Go swimming at midnight
  8. Een fotoboek maken van mijn laatste vakantie
  9. Be happy
  10. Een collage maken van oude magazines 
  11. Get tanned
  12. Foto's maken met een onderwater camera
  13. Spaans leren
  14. Naar een super groot winkelcentum gaan
  15. Starbucks een bezoekje brengen 
  16. Een oud meubeltje opknappen
  17. en als laatste natuurlijk een super leuke zomer hebben!!

Ik probeer van alles foto's te maken zodat jullie kunnen mee kijken hoe ik deze 'opdrachten' ga volbrengen, Ik ben benieuwd!!

Enjoy!!

 
 

8 reacties:

  1. Leuke lijst! Ik wil ook zo graag onderwater-foto's maken, ik vind dat altijd zo mooi! En als je een mooi boek moet lezen en veel pagina's niet erg vind, dan moet je echt Val der Titanen lezen van Ken Follett. Het gaat over de Eerste Wereldoorlog, en het is echt fantastisch maar vooral heel mooi geschreven.

    xoxo Sootjeelina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Thank you for the lovely comment on my blog!!

    Now following you!!! :) :)

    And what a great blog, definitely looking forward to your next post! :D

    xoxoxox

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Looking gorgeus. Your blog is lovely, love the photos!!

    If you get a sec, I've a new post up about a stylist competition I'm taking part in, would love if you could check it out!

    Your new follower, Eimear x

    http://supposeishouldblog.blogspot.ie/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. of course we can follow each other.... following from now ok!...

    BeantwoordenVerwijderen
  5. love it!! :))

    visit my blog? http://raellarina.blogspot.com
    and if you like it, feel free to click that follow button pretty! :">

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fantastic that you made a bucket list! I must do this too! Great blog!

    Rebecca

    http://www.bloglovin.com/en/feed/blog-profile/3636285/winnipeg-style-main-category

    www.winnipegstyle.ca

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hey thanks for your comments :D
    following you now :D

    http://emnfashionandphotography.blogspot.co.uk/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. this is such a cute post, thanks for sharing! :) xx.

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment!!