Pages

dinsdag 3 juli 2012

Shoplog Rotterdam

In de vorige post had ik al verteld dat ik naar Rotterdam was geweest om te shoppen
en natuurlijk zijn we even bij de Primark langs gegaan,
 en wat is dat super leuk maar heel druk...
Het was voor mij de eerste keer dat ik er heen ging en had op andere blogs al het een en ander er over gehoord...We kwamen er binnen en het was zooo mega druk het leek wel een bijenzwerm iedereen probeerde de leukste dingen te pakken te krijgen het was echt wel even wennen als je daar voor het eerst komt. Maar wat een super leuke spullen en alles is zo goedkoop!! Na de Primark hebben we de trein gepakt naar Rotterdam Centrum en zijn we daar met mn oom en tante wat gaan eten. Daarna nog lekker geshopt en s'avonds weer terug met de trein naar huis..Al met al een super dag!!
Hier onder een paar foto's van mijn aankopen!!

Enjoy!!



Primark

€14,95
 
Primark €5,00 



Primark €2,00


H&M €29,95


H&M €19,95



7 reacties:

  1. That mint H&M dress is to die for!!!
    Love it!

    Rebecca

    www.winnipegstyle.ca

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey nice blog :-)
    maybe we can follow each other? just let me know

    greetings

    www.yuliekendra.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw echt leuke dingentjes gekocht! voor al de eerste love it <3

    en jaaaa ik ben ook een keertje in Canada geweest haha, maar toen was is nog jong. Ik zou er super graag weer heen willen!

    xox

    BeantwoordenVerwijderen
  4. lovely finds!
    It's a pity we don't have primark in Italy :(
    ...wanna follow each other?
    http://namelessfashionblog.blogspot.it/
    just leave me a comment and I'll follow u back!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love all the stuff you bought.
    Following you via gfc and bloglovin. ♥

    teenfashioncorner.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment!!