Pages

woensdag 24 oktober 2012

Herfstvakantie!!




Yeeah alweer vakantie. Ik moet zeggen, ik was er ook alweer aan toe hoor!
Ik ga deze vakantie niet iets heel speciaals doen. Girls movie night, wat shoppen en ofcourse heerlijk uitslapen. Ik heb vannacht dus een movie night gehad met een van mn beste vriendinnen. We hebben een paar films en series gezien namelijk: From prada to nada, Magic mike, een paar afleveringen van Pretty Little Liars, New girl en Friends. PLL was een halloweenaflevering en het was echt zo super scary hihih. 
Het was super gezellig! Morgen ga ik shoppen, dus waarschijnlijk komt er dan weer een shoplogje!

Welke tv serie vinden jullie leuk?

2 reacties:

  1. klinkt erg gezellig! Mijn favoriete series ATM:Switched at Birth ( heb seizoen 1 al uit) & kijk momenteel Revenge:)

    xo
    www.tw-of.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook vakantie maar
    helaas moet ik veel dingen
    doen voor school :c

    Ik kijk graag naar: Bones,
    CSI, Supernatural, Awkward
    and Japanse series c:

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment!!