Pages

woensdag 28 november 2012

Scratch map

Scratch Map ooit wel eens van gehoord? Nou ik voor kort niet maar gelukkig nu wel.
Ik was een kado voor een vriendin van mij aan het zoeken, toen ik deze bijzondere kaart tegen kwam.
Het is een wereldkaart van 82cm x 58cm met een gouden toplaag erop, Je kan dus overal waar je bent geweest een kleurtje tevoorschijn krassen, hoe cool is dat!!
Hieronder mijn Scratch Map, mooi ingelijst en wel. Ik ben van plan hem mn hele leven bij me te houden zodat ik later kan zien waar ik allemaal ben geweest!

3 reacties:

  1. follow you
    beautyandfashion-makeup.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg leuk! Ik heb nog wel een vraagje, waar heb je het gekocht?
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Bedankt voor je leuke comment Iris! als je op het eerste woord scratch map klikt krijg een een link naar de webshop waar ik hem heb gekocht. Maar er zijn ook genoeg andere shops waar je hem kunt bestellen!

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment!!