Pages

vrijdag 1 februari 2013

Inleverweek!!

Hehe eindelijk kan ik weer eens wat van me laten horen.
Ik heb net vanmiddag het laatste verslag ingeleverd op school.
 Gelukkig is al die stress voorlopig even voorbij. We hadden namelijk inleverweek. Dus alle opdrachten van de afgelopen periode moest worden ingeleverd 
met de bijbehorende verslagen pff wat een werk. 
En natuurlijk zal je dan altijd zien dat net in die week, de printer het niet doet, je spontaan geen rechte lijnen kan tekenen of je verslag spoorloos is hihi maar gelukkig is alles goed gekomen!
Hieronder een overzichtje van alles wat ik de afgelopen tijd met project Glamping
 heb gemaakt op het Cibap. Ik doe de richting 3D algemeen.
De hoofdvakken die we daarbij krijgen zijn etaleren, winkelvormgeving en kleur en interieur.
Na dit eerste jaar moeten we een van deze richtingen kiezen, daar gaan we de komende 3 jaar dan verder mee.


0 reacties:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment!!