Pages

maandag 13 mei 2013

The beautiful streets of London...

Jaja ik heb weer een klein reisje gemaakt. Deze keer naar Londen.
Ik wou er altijd zo graag heen, en deze meivakanie was het dan eindelijk zover!!
We zijn 6 dagen weggeweest waaronder 2 dagen reizen, want we gingen met de boot richting Harwich om vervolgens de trein te pakken naar Londen city.
Ik vond het een fantastiche stad, zo levendig en ook zoveel leuke en aparte kledingstijlen. Het viel me wel op dat veel mensen op zichzelf waren, alleen dus. We hebben daar ook meerdere mensen ontmoet en die zeiden ook dat veel mensen in deze moderne stad eigenlijk best eenzaam zijn omdat alles zo gehaast gaat, dat ze voor vrienden en familie bijna geen tijd hebben, dat is best jammer.
Natuurlijk hebben we vooral alle toeristische dingen gezien, maar we zijn ook bij een paar 'onbekende' hotspots geweest zoals bijvoorbeeld Neal's Yard, met allemaal gekleurde winkels en huizen en een vintage markt. Al met al heb ik echt een super tijd gehad en ik ben nog zeker niet uitgekeken. Londen, I come back for you!!
De underground
Street art
De echte engelse telefooncel
De wisseling van de wacht
 
 


0 reacties:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment!!