Pages

dinsdag 7 augustus 2012

Boek L.A. Candy

Deze zomer ben ik begonnen aan de L.A. Candy boeken van Lauren Conrad.
Ik het het eerste deel van de 3-delige serie gelezen en ben nu bezig in het 2de deel.
De boeken zijn echt chicklits en zijn super leuk geschreven maar dat hadden we natuurlijk niet anders verwacht van L.C.
Het is ook wel fijn dat er korte hoofdstukken in het boek zijn, want ik heb altijd de neiging om net zolang te lezen totdat ik een hoofdstuk uit heb. Ik vind het een super leuke serie. Ook vooral omdat er wel wat spanning in zit en je goed kan inleven in de personen. 
Ik vind het Echt een aanrader voor meiden!!


Het verhaal :

Het 1ste boek gaat over de negentienjarige Jane Roberts. Ze verhuist samen met haar beste vriendin Scarlett van Santa Barbara naar Los Angeles. Wanneer ze worden benaderd door een producer, Trevor Lord, die hun vraagt of ze in zijn nieuwe realityprogramma (L.A. Candy) willen, kunnen ze hun geluk niet op. Al gauw is Jane een bekende tv-ster. Beroemdheid brengt haar meer dan ze ooit had kunnen dromen: gratis kleding, de allerbeste tafels in de meest exclusieve clubs, uitnodigingen voor Hollywood-premières. Ze krijgt nieuwe vrienden die altijd wel in zijn voor een wilde nacht en ook voor een stukje van Jane's spotlight. In een stad gevuld met mensen die achter hun dromen aan gaan is het niet lang voor Jane wakker wordt en beseft dat iedereen iets van haar wil, en dat niets is wat het lijkt.

Heb je hem al gelezen,wat vond jij ervan??





1 reacties:

  1. Wonderful post dear!

    You are always welcome to check my blog and follow it if you like :)

    http://she-is-the-1.blogspot.ch/
    http://www.bloglovin.com/en/blog/3710953/sheistheone

    Right now is running in my blog Giveaway II. Check it out!
    http://she-is-the-1.blogspot.ch/2012/07/giveaway-ii.html

    She.is.the.one

    BeantwoordenVerwijderen

Thank you for leaving a comment!!