Pages

zaterdag 11 augustus 2012

Review Rituals doucheschuim Zensation


Vandaag heb ik een reviewtje gepland over Rituals Doucheschuim Zensation.


product informatie :

naam            Zensation
inhoud          200 ml
prijs              €7,90
winkel           Rituals



Waar ik op let :

verpakking
werking
geur/kleur van het product
prijs/kwaliteit verhouding
Cijfer algemeen


De verpakking
Ik vind het een mooie bus om te zien: Less is More zeggen ze vaak,
maar dat is hier zeker het geval. Het ziet er fris en zomers uit!
Ik vind het ook een zeer handige verpakking want, je hoeft er niet in te knijpen dus komt er meer uit de bus. Een nadeeltje is dan wel dat hij snel uit je vingers glipt omdat hij zo glad is.

De werking
Het is echt een schuim zoals word beschreven. Als je het op je hand spuit is het een soort gel maar, binnen een paar seconden begint het meteen te schuimen.
Het is dan ook super fijn voor je lichaam want het voelt niet koud aan en is super zacht!!
Wel vind ik het een beetje jammer dat je er redelijk veel van moet gebruiken om je helamaal in te schuimen. 


Geur/Kleur van het product
De geur is echt super lekker hij ruikt fris en tropisch.
De kleur is niet bijzonder, namelijk gewoon wit.
Maar eigenlijk maakt dat niet hel veel uit aangezien je het snel weer afspoelt.

Prijs/kwaliteit verhouding
Ik vind hem wel wat aan de prijzige kant in verhouding met andere merken doucheproducten.
Je krijgt wel ech een super lekker product voor je geld.
Ik vind het daarom zeker het geld waard maar zou het afwisselen met andere doucheproducten.

Cijfer algemeen
Dit product krijg van mijn een dikke 8
vooral omdat het zo lekker ruikt.

0 reacties:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment!!