Pages

maandag 25 maart 2013

Project: De Tanerij

Hallo allemaal
 Ik weet het, het een cliche maar het is toch echt zo, ik had het de laatste tijd zo druk met school
dat ik geen tijd meer had om te bloggen.
Volgende week is het inleverweek op school en dat betekend deadlines en heel veel stress.
Maar gelukkig hebben we een heel leuk project namelijk : De Tanerij van Zwolle
Het gaat over een gebied van Zwolle waar een aantal belangrijke gebouwen staan zoals
 het Flevo-gebouw, Theater de Spiegel en Librije's Zusje. Met school zijn we ook bij al deze gebouwen naar binnen geweest om rond te kijken en vooral heeeel veel foto's te maken, dat was super gaaf!!
 Voor alle vakken hebben we opdrachten die daarmee te maken hebben.  Zo moeten we bijvoorbeeld bij marketing een marktonderzoek doen naar potentiële kopers voor appartementen en moeten we bij kleur en interieur een interieur advies geven voor een van deze appartementen.  Ik ben benieuwd of ik alles op tijd af ga krijgen maar we gaan er in ieder geval gewoon kei hard voor werken!! Tot de volgende keer.

liefs Rianne









0 reacties:

Een reactie posten

Thank you for leaving a comment!!